Reich mover synchroniseren

Over de verschillende merken, het inbouwen, problemen met movers
Plaats reactie
annevanbuiten

Reich mover synchroniseren

Bericht door annevanbuiten » di 12 jun 2018 11:33

Reich mover doet het niet. Probeer te synchroniseren maar het lijkt of de afstandsbediening het basisstation niet kan vinden. Accu is opgeladen, lampjes afstandsbediening knipperen dus baterijen niet op.
Spring naar bericht

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Reich mover synchroniseren

Bericht door Chris » di 12 jun 2018 12:48

Het werkt ook andersom.
De AB heeft een eigen vaste frequentie die door de elektronica/stuurunit gevonden moet worden.
Een harde reset van de stuurunit en daarna het pairen/inleren van de stuurunit zou de oplossing kunnen zijn.
Resetten en inleren is per merk verschillen, van jou mover weet ik het helaas niet.

Succes
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
MarcoC
Berichten: 4722
Lid geworden op: do 27 jun 2013 15:35
Locatie: Deventer

Re: Reich mover synchroniseren

Bericht door MarcoC » di 12 jun 2018 13:46

Bij Reich doe je dat met een aparte kabel die je op de besturingsunit aansluit en op de AB.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Dethleffs 720 SK Camper Lyfestyle - Audi Q7 3.0 TDI Quattro

Gebruikersavatar
TwanFendt
Berichten: 363
Lid geworden op: do 3 mar 2016 16:05
Locatie: Limburg

Re: Reich mover synchroniseren

Bericht door TwanFendt » di 12 jun 2018 17:23

annevanbuiten schreef:
di 12 jun 2018 11:33
Reich mover doet het niet. Probeer te synchroniseren maar het lijkt of de afstandsbediening het basisstation niet kan vinden. Accu is opgeladen, lampjes afstandsbediening knipperen dus baterijen niet op.
Spring naar bericht
Had ik ook maar bleek toch een accu te zijn die z.g. vol was maar in werkelijkheid dus stuk was.
Nieuwe accu erin en meteen contact met de moverbesturing.
Suzuki Grand Vitara 2.4 Exclusief met Fendt Saphir 510 TG, Truma SER mover en Alko ATC + ATC Display.

Ladydive
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 3 aug 2016 08:40
Contacteer:

Re: Reich mover synchroniseren

Bericht door Ladydive » do 21 jun 2018 22:18

MarcoC schreef:Bij Reich doe je dat met een aparte kabel die je op de besturingsunit aansluit en op de AB.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Geen kabel nodig op onze reich

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Ford Mondeo Ghia - Knaus Sudwind 440 - Nikon - Ikelite

meneervangaal

Re: Reich mover synchroniseren

Bericht door meneervangaal » wo 21 jul 2021 11:31

Even mijn ervaring delen: oer het verangen van de afstandbediening en resetten van de reich rk mover 527-0530

onze oude reich rk mover 527-0530 heeft sinds het begin problemen gehad met de afstandsbediening. De tiptoetsen / connectie. Zelf gesoldeerd, maar uiteindelijk weer problemen (natuurlijk altijd op het moment dat je hem nodig hebt :oops: .

Een universele afstandsbediening gekocht (149,- zucht.gif ). Maar het resetten van de unit is nodig en lastig. Het is mij pas gelukt nadat ik de metalen kap losgeschroefd had. Dan kan je goed bij het rode rest-knopje en moet je eerst de mover op stroom zetten (accu of stroom) en vervolgens aanzetten met de rode switch-knop. En dan BINNEN 4 SECONDEN:
* resetknop op de metalenunit indrukken en ingedrukt houden
* afstandsbediening aanzetten
* afstandsbediening uitzetten
* resetknop loslaten
Dan hoor je een klik en werkt de nieuwe afstandsbediening weer. deksel weer opschroeven en klaar.

Pagina 14 hier: https://reich-web.com/fileadmin/user_up ... _mover.pdf

Plaats reactie

Terug naar “Movers”