Zijstuk Fiamma zakluifel

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7811
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Zijstuk Fiamma zakluifel

Bericht door Nimma » ma 25 jun 2018 19:56

fiammazijwand.jpg
Zo ziet het eind eruit waar de Rafter in de zijwand voor de Fiamma Caravanstoten is geschoven. Het past dan niet in de ronde houder op de caravanstore én het lukt niet de Rafter op spanning te brengen omdat er geen opening in de "buis" van het zijstuk zit zoals bij een eerdere Caravanstore die ik had. Wat is dit voor zijwand? Hoort dit wel bij een Caravanstore? Is het nog aan te passen? De zijwand zat bij de caravan en heb ik nog niet eerder gebruikt. Wil je uit de wind zitten heb je dit scratch.gif
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7811
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Zijstuk Fiamma zakluifel

Bericht door Nimma » ma 25 jun 2018 23:10

Ik weet het weer: deze zijwand zat niet bij mijn huidige caravan maar bij de vorige met een Fiamma F35 . Herkent iemand met zo'n casetteluifel deze uitvoering van een zijwand? Is dat wel te gebruiken bij een zakluifel? Hij is gloednieuw en zo heb ik er niks aan.
NB het betreft het linkse deel op de foto wat niet open maar gesloten is scratch.gif
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7811
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Zijstuk Fiamma zakluifel

Bericht door Nimma » wo 27 jun 2018 19:45

Ben eruit: luifel is prima, zijwand past eigenlijk niet omdat de Tourings te laag zijn.
Stuk van het puntje van de sleuf afgeknipt. Rafter blijft nu goed zitten maar het ziet er een beetje shabby uit. Raam zit niet recht maar wij zitten uit de wind. Morgen verder naar beneden, hopelijk minder wind = geen zijwand nodig. Lukt ook buiten koken= wokken weer C forum4.gif
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”