Nogmaals een vraagje over de Torinoluifel

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Useless
Berichten: 436
Lid geworden op: zo 3 sep 2006 17:54

Nogmaals een vraagje over de Torinoluifel

Bericht door Useless » di 5 jun 2018 14:15

Ik las net op de site van Van Duinkerken Sport en Kamperen een stukje over een rechtse zijwand van Reda voor een Unico Torino. De prijs was €155,- incl de dwarsligger. Gezien het forse prijsverschil van ruim €50,- met de originele zijwand + dwarsligger leek dit me best interessant. https://www.vanduinkerken.com/unico-voo ... -25mm.html
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Dacia Duster TCE125 + Delta 3900 TZV met Reichmover, E&P levelsysteem, Karsten voortent en Unico Torino luifel

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7894
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Nogmaals een vraagje over de Torinoluifel

Bericht door VIP » di 5 jun 2018 15:11

Daar heb ik ervaring mee.

1 maand geleden stond de originele foto van Unico er nog op en kregen we de Reda binnen. Verbaasd contact opgenomen met vam Duinkerken

(We hadden al 1 originele zijwand en dan zie en voel je het verschil).

Van Duinkerken was heel coulant en compenseerde heel royaal voor de originele Unico zijwand die we hadden bested en nu hebben we voor beide kanten een originele zijwand.

Advies: geef 50,- meer uit en je krijgt een betere kwaliteit (ook mooiere/betere ramen).
Porsche + Tabbert

Useless
Berichten: 436
Lid geworden op: zo 3 sep 2006 17:54

Re: Nogmaals een vraagje over de Torinoluifel

Bericht door Useless » di 5 jun 2018 15:48

RE.gif

Dankjewel voor je reactie. Is natuurlijk niet wat ik graag wilde horen mrgreen.gif , maar wel de informatie waar ik naar op zoek was.
Dus toch beter om de originele aan te schaffen.
Dacia Duster TCE125 + Delta 3900 TZV met Reichmover, E&P levelsysteem, Karsten voortent en Unico Torino luifel

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7894
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Nogmaals een vraagje over de Torinoluifel

Bericht door VIP » di 5 jun 2018 17:10

RE.gif

Graag gedaan, onbedoeld ervaring opgedaan,maar als we al niet een oiginele Unico zijwand hadden gehad hadden we het niet geweten.

Van Duinkerken had de tekst en foto van de Unico gebruikt en leverde de Reda. En hebben eea daarna keurig opgelost. thumbup.gif
Porsche + Tabbert

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”