marvella luifel uniek

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
jelle123
Berichten: 20
Lid geworden op: za 8 aug 2015 13:56

marvella luifel uniek

Bericht door jelle123 » di 3 apr 2018 21:23

hoi wie kan mij helpen
heb een voortent van brand maat 12 heb hierbij een voortentluifel marvella uniek van de wit bijgekocht ook maat 12
wie kan mij helpen evt met een detail van de beugels hoe ik deze bevestigd maw wie heeft hier ervaring mee?

Rene-ork
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 25 apr 2014 20:30

Re: marvella luifel uniek

Bericht door Rene-ork » do 5 apr 2018 19:06

3597B810-9F99-4DD7-8ACA-D92096334A69.jpeg
Beste,

Als het goed is zitten er 3 beugels bij de luifel.
Er is 1 beugel voor in het midden en 2 haast dezelfde maar dan in een linkse en rechtse uitvoering.
Deze 2 beugels bevestig je links en rechts op buizen onder de petluifel. Het lange deel van de beugel zit dan verticaal. De korte lip wijst ( al de beugel goed zit) dan richting de tweezijdige beugel in het midden.
Bij de luifel zitten verstelbare stokken met een plat uiteinde eraan. De stokken vormen het ‘achter’ deel van het frame . Als ik de beugels heb gemonteerd maak ik deze stokken altijd eerste op de goede lengte door ze alvast even tussen de net geplaatste beugels te schroeven. Daarna schuif je deze stokken in de 2 tunnels in de achterzijde van luifeldoek. Daarna bevestig je de stokken terwijl deze in de tunnels zijn geschoven. De stokken komen samen op de midden beugel. Het luifeldoek hangt dan voor de voortent naar beneden. Vervolgens haak je de stokken met haak in iedere beugel .heb een schetsje bijgevoegd. Voor een buitenstaander zal het hokus pokus zijn maar ik hoop dat je er als basis iets me kan.

Gr. Rene

jelle123
Berichten: 20
Lid geworden op: za 8 aug 2015 13:56

Re: marvella luifel uniek

Bericht door jelle123 » vr 6 apr 2018 20:41

rene super bedankt
nu maar hopen dat de luifel past

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”