vloer in voortent met obelink tegels

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ceesdg
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 27 okt 2017 10:07

vloer in voortent met obelink tegels

Bericht door ceesdg » di 7 nov 2017 10:19

Obelink heeft tegels van 50 x 50 x 2,5 met geperforeerde gateen. wie gebruikt deze tegels en hoe bouw je je vloer op? Ik kan geen pallets kwijt in de winterstalling en deze tegels wel. Maar wat leg je er onder en gebruik je ook nog een tapijt op de vloer? Vroeger hadden wij altijd dat rubberachtige tapijt , maar is dat de beste keus?
En werkt dit als de gerond voor de caravan niet 100 % vlak is?
Ben benieuwd.

Cees de Groot

stronk
Berichten: 773
Lid geworden op: ma 19 jun 2017 12:29

Re: vloer in voortent met obelink tegels

Bericht door stronk » di 7 nov 2017 10:40

Misschien handig om even een plaatje erbij te zetten zodat een ieder kan zien welke tegel je bedoelt.
tegel.png
De tegel die jij bedoelt gebruiken wij niet dus ik kan daar niks over zeggen. Wij gebruiken de IsabellaFloor tegel. 2e-hands op MP wordt het veel en snel verhandeld. Verrekte handig neerleggen; de ondergrond hoeft niet supervlak te zijn. Uiteraard wel des te vlakker de ondergrond des te mooier de tegels liggen. Daar overheen leggen wij tenttapijt.

Gebruikersavatar
JanP
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo 20 mei 2009 16:50
Locatie: Uithoorn a/d Amstel
Contacteer:

Re: vloer in voortent met obelink tegels

Bericht door JanP » di 7 nov 2017 10:48

Mijn zoon heeft,toen hij nog een seizoenplaats had jaren deze vlonders in zijn voortent gehad.
kunststof-roosters.jpg
https://www.aanbodpagina.nl/shop.aspx?u ... subid=2550.
Kia-Sportage + HOBBY 460 UFE De Luxe

Volvodriver

Re: vloer in voortent met obelink tegels

Bericht door Volvodriver » di 7 nov 2017 10:56

Ik vind alle dichte tegels de voorkeur genieten boven de getoonde tegels. Daaronder een antiworteldoek. Over de tegels eerst "paardedekens" en daarna Bolontapijt. (Ipv "paardedekens" kan je ook Isabella ondertapijt kiezen maar dat is veel duurder.) Ik kan met kou alleen met mijn sokken aan over de vloer lopen. Ook met nachtvorst.

piefje
Berichten: 215
Lid geworden op: zo 28 jan 2018 21:45

Re: vloer in voortent met obelink tegels

Bericht door piefje » za 3 feb 2018 09:18

Ik heb jarenlang pallets gebruikt met daarop watervaste plaat. Voordeel was dat pallets hoger zijn mocht het flink drassig worden. Een pallet kost ook maar €1,50 en had er 9 nodig. Na het seizoen was er altijd wel iemand die pallets wou hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”