Esvo traveller?

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Resie
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 14 dec 2015 12:31

Esvo traveller?

Bericht door Resie » za 29 jul 2017 13:52

Voorzichtig zijn we op zoek naar een nieuwe voortent. Onze oude, die al bij de caravan zat, begint slecht te worden en staat op een of andere manier ook niet strak voor de caravan.
Nu kwam ik de esvo traveller tegen. Maar ik kan er weinig tot geen informatie over vinden. Het is een lichtgewicht voortent die snel op te zetten is, maar wel stevig genoeg om ook een paar weken te blijven staan. Kent of heeft een van jullie deze tent?

Volvodriver

Re: Esvo traveller?

Bericht door Volvodriver » za 29 jul 2017 14:03

Esvo is een gerenomeerd tentenatelier. Met de kwaliteit van het doek (Ten Cate) zit het ook wel snor. Echter de tent gaat uit het assortiment en veel maten zijn al niet meer verkrijgbaar. Gezien de beschrijving en de foto's lijkt me dit ook geen echt praktische tent in de werkelijkheid. En dat zal dan waarschijnlijk mede de oorzaak zijn dat ie verdwijnt.

Resie
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 14 dec 2015 12:31

Re: Esvo traveller?

Bericht door Resie » za 29 jul 2017 14:23

Hoezo lijkt hij jou niet praktisch? Ik mis eigenlijk alleen een aparte deur? Hij gaat inderdaad uit het assortiment, vandaar dat de prijs ook aantrekkelijk is.

Volvodriver

Re: Esvo traveller?

Bericht door Volvodriver » za 29 jul 2017 17:51

De weinige stokken in combinatie met het grote oppervlak en inderdaad het ontbreken van een "deur". Het zal altijd een beetje "gammel" lijken en zijn. Waardoor hij ook minder stormbestendig lijkt. Maar dat is op basis van de beschrijving.
Over het materiaal: Dat is goed. Evenals het vakmanschap zoals ie genaaid is.

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”