Gordijnen Isabella Pacific Ventura 300

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Douwe
Berichten: 12
Lid geworden op: za 10 jun 2017 15:44
Locatie: Staphorst

Gordijnen Isabella Pacific Ventura 300

Bericht door Douwe » zo 11 jun 2017 09:53

Hallo allemaal,

Vorig jaar in het schemerdonker een caravan gekocht, iets wat ik iedereen kan afraden, maar aangezien ik zelf redelijk handig ben zijn we nu in het bezit van een Hobby Classic die zichtbaar al een heel leven achter zich heeft. Aan de caravan zelf is technisch veel gebeurt om dingen als verlichting, koelkast en toilet werkend te krijgen. Uiteraard gelijk een 13 aderige kabel getrokken en mistachterlicht en achteruitrijd verlichting geplaatst.

Nu het volgende, vorige week op een camping bij Bremen voor het eerst kampeer ervaring opgedaan en de tent opgezet... ´s nachts nog een stang verplaatst en extra stormlijnen aangebracht vanwege een hevig onweer maar alles is gelukkig blijven staan en zijn we niet in een huwelijkscrisis beland.

Wat me opviel aan de voortent is dat er geen gordijnen bij zitten, ik heb al op google gezocht maar ben er niet echt wijzer van geworden. Zijn deze dingen zelf te maken, hoe worden deze opgehangen kortom, wie heeft er tips..?

BertJan
Berichten: 2685
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: Gordijnen Isabella Pacific Ventura 300

Bericht door BertJan » zo 11 jun 2017 11:09

De gordijnen van de Ventura hangen aan de bovenzijden op een roetje die in 2 of 3 lussen in de voortent hangt

Amber
Berichten: 818
Lid geworden op: di 28 aug 2007 14:23
Locatie: Regio Emmen

Re: Gordijnen Isabella Pacific Ventura 300

Bericht door Amber » ma 19 jun 2017 12:16

Ja je kan deze makkelijk zelf maken. Plaats eens een foto welk ophang systeem je hebt.
Vakantie, ik kan er geen genoeg van krijgen.

Douwe
Berichten: 12
Lid geworden op: za 10 jun 2017 15:44
Locatie: Staphorst

Re: Gordijnen Isabella Pacific Ventura 300

Bericht door Douwe » do 22 jun 2017 07:47

Klopt inderdaad, boven de ramen hebben we van die witte lusjes zitten, ik heb al gekeken bij de nieuwere voortenten maar die hebben een heel ander systeem.

Amber
Berichten: 818
Lid geworden op: di 28 aug 2007 14:23
Locatie: Regio Emmen

Re: Gordijnen Isabella Pacific Ventura 300

Bericht door Amber » do 22 jun 2017 09:46

Douwe, roede en leuke stof kopen, gordijnen naaien, en je voortent is perfect!!!!
Vakantie, ik kan er geen genoeg van krijgen.

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Gordijnen Isabella Pacific Ventura 300

Bericht door Conradi » do 22 jun 2017 12:59

Jôh, een belletje naar Isabella Nederland in Hoevelaken en ze helpen je graag op weg. Dat is tenminste mijn ervaring.
Het klopt overigens dat Isabella over is op een nieuw gordijnensysteem, maar bijvoorbeeld de Ventura tenten gebruiken nog altijd de lusjes.
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

Douwe
Berichten: 12
Lid geworden op: za 10 jun 2017 15:44
Locatie: Staphorst

Re: Gordijnen Isabella Pacific Ventura 300

Bericht door Douwe » vr 23 jun 2017 04:44

Ik ga volgende week even contact opnemen met Isabella en mocht dat niks worden dan ga ik het zelf proberen te knutselen.

Dank voor de reactie's, zal proberen een foto te plaatsen als het resultaat er is...

Douwe
Berichten: 12
Lid geworden op: za 10 jun 2017 15:44
Locatie: Staphorst

Re: Gordijnen Isabella Pacific Ventura 300

Bericht door Douwe » za 22 jul 2017 07:03

-update- Isabella verwijst naar hun dealers dus Obelink maar gebeld. Gordijnen 200,- excl. roedes, wat die roedes kosten wisten ze niet maar ze konden ze wel bestellen. Dit wordt ons toch echt wat te duur dus we gaan kijken of we zelf wat kunnen maken.

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”