caravan gestolen

KIJK NAAR ZE UIT!!!
Plaats reactie
fendtsafir

caravan gestolen

Bericht door fendtsafir » za 28 jul 2007 11:32

graag wil jullie verwittigen voor wat ik meegemaakt hebt;;
ben met de wagen in panne gevallen met caravan, in terug komen van spanje iets voor orange kreeg ik motorstoring opel zafira van 2006 nog nieuw ,, depannage gebelt via opel assistance en naar een depo gesleept mijn caravan met auto ,,de auto is later naar een opel verdeler gesleept ,ben er op hotel gegaan maar moest de dag later al vertrekken naar huis ,,3 dagen later was mijn wagen klaar en ben ik terug naar frankrijk gereist om de auto en caravan terug naar orange ,,auto opgehaald bij opeldealer en dan naar depo depannage waar ik hem onder hun verantwoordelijkheid heb achtergelaten ,,bleek bij aankomst dat hij die nacht gestolen was ,, daar sta je dan ,,aangifte gedaan bij politie maar helpen homaar ze doen er geen moeite voor ook de depanagedienst niet ,, alhoewel het hun verantwoordelijkheid is wasin bewaring achtergelaten ,, dan maar zonder caravan terug gekomen en afwachten wat touring nu zal doen om toch iets terug te krijgen
vertrouw die fransen niet op hun woordt ,, is ene boel nat geslepen arrogante mensen :cry: :cry: :cry:

Tjinne

Bericht door Tjinne » za 28 jul 2007 12:01

Mens komt dat tegen zeg ,ik heb al altijd nare dingen gehoord en gelezen over de streek van Orange :( en ik hoop van ganser harte dat je er nog iets van terugvind :roll: als ze in Belgie een vreemdeling bestelen draaien ze hier heel den boel ondersteboven om hen te helpen maar als wij iets tegenkomen in Frankrijk ,Italie of Spanje dan trekken ze hun schouders op en zeggen al dat ze niks zullen terugvinden :twisted: volgens mij spelen ze daar onder één hoedje , hopelijk hoor je nog iets ,veel suc6 :shock: :shock:

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12780
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Bericht door Trina » za 28 jul 2007 12:34

Jeetje, wat erg.
Ik hoop dat ze de caravan terug vinden.
Was je er voor verzekerd?

Migje
Berichten: 56
Lid geworden op: wo 27 jun 2007 07:59

Bericht door Migje » za 28 jul 2007 13:18

Oh, wat is dit erg!!!!
Met al die persoonlijke spullen in de caravan.
Stond hij gewoon op slot, disselslot e.d.?
Heel veel sterkte,
Je zou uit je vel springen van woede.
Hartelijke groet,
Migje.

fendtsafir

Bericht door fendtsafir » za 28 jul 2007 13:45

de caravan was gewoon mee verzekerd ( geen diefstal)
er hing zelf een special disselslot op in dikke plaatstaal met bol in dissel tegen aanpikken trekhaak

Migje
Berichten: 56
Lid geworden op: wo 27 jun 2007 07:59

Bericht door Migje » za 28 jul 2007 16:38

Dit geval houdt me wel bezig hoor.
Wij moeten ook nog langs Orange. :oops: :lol:
Kun je in zo'n geval ook de ANWB bellen?
Hartelijke groet,
Migje.

Kater

Re: caravan gestolen

Bericht door Kater » zo 29 jul 2007 23:19

fendtsafir schreef:,,aangifte gedaan bij politie maar helpen homaar ze doen er geen moeite voor ook de depanagedienst niet ,,
Rampzalig zoiets.

Kleine raad:
- vergeet niet bijkomend aangifte te doen in je eigen land, indien de politie ter plaatse het chassisnummer niet internationaal heeft geseind, kan je eigen politiedienst dit alsnog doen;
- nummerplaat en belastingen opzeggen (heb je een attest de politie van je eigen land voor nodig) anders krijg je naderhand nog rekeningen;
- informeer bij de auto/caravan-bijstand (ANWB/Touring/VAB) of je caravanverzekering: normaal gezien is de takeldienst die je afsleept of de hersteller in het buitenland verantwoordelijk voor het toezicht op het voertuig = schadevordering voor de diefstal via de rechtsbijstand van de maatschappij (jij kon er immers niet op toezien).

Na al die miserie klinkt het misschien als vervelend gehos maar zo zie je eventueel nog wat centen terug.

Swift

Bericht door Swift » wo 29 aug 2007 13:59

@ fendtsafir;al enig nieuws van de verzekering of je caravan?Ben erg benieuwd of er een possitieve wending is in de zaak?

Werner Zülke

Re: caravan gestolen

Bericht door Werner Zülke » di 15 dec 2009 14:46

Begin maar alvast te zoeken op internetsites van Poolse caravandealers. Hoogstwaarschijnlijk staat jouw caravan daar te koop. Dat de depanagedienst mee onder één hoedje speelt is zo klaar als een klontje. Moesten het eerlijke mensen zijn dan hadden ze je volledige medewerking gegeven.

Knaapje
Berichten: 702
Lid geworden op: di 5 jun 2007 19:44

Re: caravan gestolen

Bericht door Knaapje » di 15 dec 2009 15:39

Zal wel niet zo veel zin meer hebben.....bericht is meer dan 2 jaar oud!!
kerstknipoog.gif

Knaapje

graaf
Berichten: 1634
Lid geworden op: vr 17 apr 2009 22:31

Re: caravan gestolen

Bericht door graaf » di 15 dec 2009 15:57

@knaapje

je kan ook een gps-verklikker ergens onder je caravan monteren. Werkt fantastisch! Gewoon met een prepaid gsm-kaartje er in. Op een speciale site op je computer kan je hem dan traceren. (ooit bedacht om de urenverantwoordingen van bedrijfsbusjes en vertegenwoordigers te kunnen "monitoren". Je kunt ook je nummer van je gsm invoeren zodat je sms=bericht krijgt als je caravan beweegt. (De eenvoudigste kost € 165,00).
Een echt profesionele (die voor landbouwvoortuigen en wegwerk-machnines gebruikt worden) kost ongeveer €600,00.
Je moet zo'n kastje (iets groter al een pakje sigaretten) op een niet in het oog springende plaats monteren en dan "meespuiten" in de kleur van de achtergrond. Zwart in mijn geval.
Eriba Touring Troll 550 FEY met Peugeot 3008 1.6 THP Executive

piotr

Re: caravan gestolen

Bericht door piotr » di 16 feb 2010 08:14

Werner Zülke schreef:Begin maar alvast te zoeken op internetsites van Poolse caravandealers. Hoogstwaarschijnlijk staat jouw caravan daar te koop. Dat de depanagedienst mee onder één hoedje speelt is zo klaar als een klontje. Moesten het eerlijke mensen zijn dan hadden ze je volledige medewerking gegeven.
Je had gewoon even zin om lekker ongenuanceerd de Polen de schuld te geven ?

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18184
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: caravan gestolen

Bericht door deusjevo » di 16 feb 2010 09:12

En jij waarschijnlijk in een leuke discussie... :lol:
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Jaas

Re: caravan gestolen

Bericht door Jaas » di 16 feb 2010 09:58

graaf schreef:@knaapje

je kan ook een gps-verklikker ergens onder je caravan monteren. Werkt fantastisch! Gewoon met een prepaid gsm-kaartje er in. Op een speciale site op je computer kan je hem dan traceren. (ooit bedacht om de urenverantwoordingen van bedrijfsbusjes en vertegenwoordigers te kunnen "monitoren". Je kunt ook je nummer van je gsm invoeren zodat je sms=bericht krijgt als je caravan beweegt. (De eenvoudigste kost € 165,00).
Een echt profesionele (die voor landbouwvoortuigen en wegwerk-machnines gebruikt worden) kost ongeveer €600,00.
Je moet zo'n kastje (iets groter al een pakje sigaretten) op een niet in het oog springende plaats monteren en dan "meespuiten" in de kleur van de achtergrond. Zwart in mijn geval.
Waar kan ik iets dergelijks vinden. Ik heb gezocht in google maar vind uitsluitend radarverklikkers :(
Is er een site waar ik wat meer info kan vinden?

mafdaf

Re: caravan gestolen

Bericht door mafdaf » di 16 feb 2010 10:31

Ze zijn er best veel hoor. Voorbeeldje:
http://www.no1alarm.nl/a-8014757/-vind- ... lg-gsm-gps

Jaas

Re: caravan gestolen

Bericht door Jaas » di 16 feb 2010 10:43

Dat bedoel ik. Dank je wel mafdaf.

Plaats reactie

Terug naar “Gestolen caravans”