gestolen caravans

KIJK NAAR ZE UIT!!!
Plaats reactie
Jozef0210
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 6 okt 2014 22:45

gestolen caravans

Bericht door Jozef0210 » vr 20 feb 2015 21:55

In België zijn aan de kust op heterdaad vier Ieren betrapt op diefstal op een camping. Drie zijn opgepakt, de vierde is ontsnapt. Die worden verdacht van de diefstal op de pasarkamping in Nieuwpoort.
Groeten vanuit Vlaams Brabant

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18184
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: gestolen caravans

Bericht door deusjevo » vr 20 feb 2015 22:42

Probeerden ze een caravan te stelen of uit caravans te stelen?
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

sam2
Berichten: 611
Lid geworden op: zo 25 aug 2013 13:16

Re: gestolen caravans

Bericht door sam2 » za 21 feb 2015 08:39

RE.gif
caravans zelf.
Vorig jaar zijn er daar 8 caravans gestolen maar dat zullen wel caravans zijn op seisoen plaatsen denk ik.
Blijkbaar hebben deze caravan aangepikt en langs de hoofdingang buiten, ja ja daar hebben ze een nachtwaker of een nachtslaper dat weet ik niet zeker scratch.gif mrgreen.gif

Fred N
Berichten: 1873
Lid geworden op: zo 22 mar 2009 07:50
Locatie: Bleiswijk aan de Rotte
Contacteer:

Re: gestolen caravans

Bericht door Fred N » za 21 feb 2015 08:55

Blijkbaar hebben deze caravan aangepikt en langs de hoofdingang buiten, ja ja daar hebben ze een nachtwaker of een nachtslaper dat weet ik niet zeker
Ze geraakten binnen via het aanpalende Power-benzinestation. whistle.gif

Hier het artikel Opnieuw vier caravans gestolen bij Kompas Camping

Als het goed is is het nu rustig mrgreen.gif
Vermoedelijke caravandieven opgepakt door politie


Drie Ierse inbrekers opgepakt dankzij PZ Westkust!
ma 16/02/2015 - 17:49
In onze politiezone zijn afgelopen weekend drie Ieren op heterdaad betrapt terwijl ze aan het binnenbreken waren op een camping.
Onze politiemensen konden hen oppakken, een vierde verdachte is nog op de vlucht. De daders komen in aanmerking voor de diefstal van acht caravans en twee pogingen tot diefstal, de afgelopen drie maanden in Nieuwpoort en Middelkerke.
Onze recherche voerde al langere tijd intensief onderzoek naar de daders. De gestolen caravans worden momenteel nog gezocht.
De verdachten werden voorgeleid bij de onderzoeksrechter en zijn aangehouden. Morgen verschijnen ze voor de raadkamer in Veurne.

Mees

Re: gestolen caravans

Bericht door Mees » za 21 feb 2015 09:11

Men denkt toch niet dat er slechts 4 dieven zijn?
De heler / opdrachtgever moet toch zijn 'handel' door laten gaan en 'klanten' bedienen. (onder dwang van chantage uit dat 'milieu')
Diezelfde heler heeft allang een andere groep 'ingezet'.
Op een al dan niet andere lokatie.....
En men (dezelfde forummer die dit leest) denkt toch ook niet dat er slechts 1 heler 'kantoor' houdt?

TECwelt

Re: gestolen caravans

Bericht door TECwelt » za 28 feb 2015 18:04

Er gaat bij mij een lichtje branden.. we hebben in 2011 op een plaatselijke boerencamping onze 'nieuwe" caravan uitgeprobeerd. Eerst wezen kijken of het een rustige camping was. Ja en zeer besloten met hoge struiken en niet zichtbaar vanaf de weg.. Maar eenmaal in het weekend toen we het uitprobeerden, bleken die 3 mooie luxe caravans bewoond te zijn door Ieren; die zogenaamd klusjes deden in het dorp. Ze klusten wel; maar half werk voor veel geld; erg brutaal en geld afdwingend. Ze reden rond in bestelbussen, die ze ook uit het zicht op de camping parkeerden.Het werd een vreselijk weekend.. Er was 1 dame die voor de 3 caravans kookte. Ze hing de hele dag in een duster rond; mag hoor zo leek het of ze vakantie had toch? Maar in de andere 2 caravans huisden 10 jonge jongens van rond de 20 jaar die s'avonds op de vuist gingen en elkaar enveloppen met geld afhandig maakten.
Aan onze voortent trokken en klappen op de caravan gaven; we hebben ze genegeerd. Grote rotzooi bij douches en wc's en veel herrie. Ik heb middenin de nacht de boerin uit bed gebeld; dat ze op moest treden; ze dansten op het dak van een zeer luxe caravan; nu bedenk ik mij: die was natuurlijk gestolen??
Ze hadden vooruit betaald en de boerin was er mee in haar nopjes; dat was ze niet meer toen ik de politie inschakelde.. . Men zocht namelijk de Ieren, stond in de krant en hadden al een vermoeden dat ze op een camping zouden bivakkeren; maar wisten niet waar ze ze zoeken moesten.. Een paar maanden later stond een van de caravans op een parkeerveld bij de strandslag; gedumpt.. geheel uitgeleefd en kapot..

Gebruikersavatar
Ad
Berichten: 1915
Lid geworden op: vr 19 mar 2004 20:26
Locatie: 't Gooi

Re: gestolen caravans

Bericht door Ad » za 28 feb 2015 18:25

Bekend verhaal. Er komt een keurige Ierse mijnheer in een mooie auto op een camping vragen of een groepje daar een aantal weken kan komen staan. Er wordt vooruit betaald, soms een hoger bedrag dan normaal wordt gerekend. Dan komen ze............. alles wordt vernield, met grote auto's en busjes wordt het campingterrein aan flarden gereden, van het sanitair blijft ook weinig meer over. Vreselijk veel herrie van zowel jeugd als hun ouders. Ook kleine boerencampings zijn hier de dupe van geworden.
Pössl Globecar Campscout 2.2HDI 150pk

Plaats reactie

Terug naar “Gestolen caravans”