Toch gestolen...

KIJK NAAR ZE UIT!!!
Plaats reactie
Miguel

Toch gestolen...

Bericht door Miguel » vr 25 okt 2013 14:25

Zopas verhaal gehoord van een ex-juf van onze dochter.

Haar spikslinternieuwe hobby werd gestolen voor haar deur bij klaarlichte dag !!!
Deze was beveiligd met een wielklem en disselslot.
Wat meer kan een mens nog doen?
Toch ongelooflijk dat het dan nog mogelijk is om slachtoffer te worden als je volgens mij toch voldoende maatregelen neemt.

Ik kan mij toch niet inbeelden dat men die caravan in één twee drie heeft losgekregen zonder al te veel lawaai of zichtbare handelingen.

Zijn er nog tips / commentaren hieromtrent?

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18814
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Toch gestolen...

Bericht door Hobby Linka » vr 25 okt 2013 15:58

Geef het kenteken hier door. Misschien zien de forumleden de caravan ergens.

Andre
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

John

Re: Toch gestolen...

Bericht door John » ma 28 okt 2013 23:08

Hallo,

Ik heb er vandaag twee gezien, ondanks beveiliging, wellicht is deze van uw kennis?

http://www.gestolen.nu/ads/hobby-deluxe-560kmfe/

Gebruikersavatar
Hans1954
Berichten: 2759
Lid geworden op: zo 2 dec 2012 22:00

Re: Toch gestolen...

Bericht door Hans1954 » di 29 okt 2013 08:42

RE.gif Gezien datum, plaats waar de caravan gestolen is, en de woonplaats van TS moet dit hem inderdaad zijn.
Toyota ProAce Camper, Tabbert Puccini 560 TD 250. Dometic Airco B2200, Alko ATC, Omnistor 6200, Truma Duo-Control CS met Eis-ex remote, Truma Ultra-Heat, Afvoerverwarming met heat-tracing en buisisolatie.

John

Re: Toch gestolen...

Bericht door John » di 29 okt 2013 12:30

Ik vraag me alleen af waarheen met een caravan en een voertuig zonder ermee op te vallen? Dit schijnt professionele misdaad te zijn als ik naar de andere advertentie kijk, zelfs tegelijk gestolen met het voertuig op de andere foto. Volgens mij verdwijnen ze direct via Duitsland richting Oostblok of richting zuiden naar Afrikaanse landen.

Plaats reactie

Terug naar “Gestolen caravans”