ben met de wagen in panne gevallen met caravan, in terug komen van spanje iets voor orange kreeg ik motorstoring opel zafira van 2006 nog nieuw ,, depannage gebelt via opel assistance en naar een depo gesleept mijn caravan met auto ,,de auto is later naar een opel verdeler gesleept ,ben er op hotel gegaan maar moest de dag later al vertrekken naar huis ,,3 dagen later was mijn wagen klaar en ben ik terug naar frankrijk gereist om de auto en caravan terug naar orange ,,auto opgehaald bij opeldealer en dan naar depo depannage waar ik hem onder hun verantwoordelijkheid heb achtergelaten ,,bleek bij aankomst dat hij die nacht gestolen was ,, daar sta je dan ,,aangifte gedaan bij politie maar helpen homaar ze doen er geen moeite voor ook de depanagedienst niet ,, alhoewel het hun verantwoordelijkheid is wasin bewaring achtergelaten ,, dan maar zonder caravan terug gekomen en afwachten wat touring nu zal doen om toch iets terug te krijgen
vertrouw die fransen niet op hun woordt ,, is ene boel nat geslepen arrogante mensen