lampjes

Instructieboekje nodig? Reisgenoten gezocht? Plaats hier je oproep.
Plaats reactie
Dijkstra

lampjes

Bericht door Dijkstra » wo 29 dec 2004 20:00

Ik heb een Chateau LA Car uit 1993, ziet er perfect uit,alleen de 2 lampjes die van stof zijn gemaakt daar zit het weer in.
Kan iemand mij aan een adres helpen, of heeft iemand voor mij 2 van deze lampjes? de kleur is ecru met een goudkleurig biesje.
Ik woon in de provincie Friesland dicht bij Leeuwarden heb bij ons in de omgeving alles al geprobeerd.

Ralf
Berichten: 1226
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 10:37
Locatie: Marum

Bericht door Ralf » di 4 jan 2005 19:50

las u voor mij chassnummer en type heeft en de plek waar de lampjes zitten dan informeer ik voor u

gr ralf

Ralf
Berichten: 1226
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 10:37
Locatie: Marum

Bericht door Ralf » wo 5 jan 2005 16:08

helaas zijn de lampjes niet meer nieuw de verkrijgen bij chateau evt kunt u het hier nog proberen http://www.caravansloperij.nl/ Als het daar niet lukt dan weet ik het niet sorry
veel succes met zoeken

gr ralf
http://www.caravansloperij.nl/

jsteijn

Re: lampjes

Bericht door jsteijn » wo 24 jun 2015 14:38

Een oud topic, maar wie weet heeft iemand hier nog wat aan....
Ik heb dezelfde lampjes. Ook met het weer erin.
Ik heb de kapjes in heel heet water gelegd en even laten weken.
Toen de stof en de sier randjes van het lampenplastic afgetrokken.
Beetje voorzichtig doen, gaat prima.

Daarna heb ik het plastic met het resterende laagje lijm weer even geweekt in heet water.
Toen met behulp van de onscherpe kant van een aardappelschilmesje, de lijmresten van het witte plastic afgeschraapt zodat dat weer mooi glad was.
Bij de action 2kussensloopjes gekocht waarvan ik het stofje mooi vond. Dat met 1cm extra rondom, uitgeknipt op maat van het kapje. Ook bij de action, textiel lijm meegenomen en een kwastje.

Plastic en stof insmeren en op elkaar plakken. Dan het plastic met de stof weer tegen het ijzeren frame zetten en de stof er netjes omheen vouwen.
Op de markt heb ik zogenaamd "galon lint" gekocht om het sierrandje opnieuw te plakken.
Foto's volgen. Maar het is erg naar m'n zin geworden.

Succes allemaal!!

Plaats reactie

Terug naar “Ik zoek...”