Adria Altea4Four

Hier gaat het om nieuws, noviteiten en de laatste ontwikkelingen in caravanland.
Plaats reactie
JFM

Adria Altea4Four

Bericht door JFM » vr 20 jun 2014 22:44

Ik was gisteren bij de perspresentatie van Adria. Ze vieren komend jaar hun 50 jarig bestaan. Ter gelegenheid hebben ze een bijzonder caravanconcept uitgewerkt. Hier en hier kun je er meer over lezen.
Afbeelding

Sudwind450
Berichten: 114
Lid geworden op: za 28 dec 2013 19:57

Re: Adria Altea4Four

Bericht door Sudwind450 » zo 22 jun 2014 10:32

Ziet er goed uit. Alleen de positie van de antenne is niet Heel handig... whistle.gif
Alles wat je thuislaat is meegenomen
VW Tiguan Comfortline Business R-Line 1.5TSI 130pk/220nm 2019 met Adria Adiva 432PS 1070/1300kg 2005

gert en gea

Re: Adria Altea4Four

Bericht door gert en gea » zo 22 jun 2014 12:38

RE.gif
echt handig die antenne, zet je zeker de voortent aan de andere zijde. scratch.gif

gert

JFM

Re: Adria Altea4Four

Bericht door JFM » wo 25 jun 2014 18:28

Dat was mijn opmerking ook. Het gaat hier om een echt prototype. Dan heb je wel eens een misser...

JFM

Re: Adria Altea4Four

Bericht door JFM » za 16 aug 2014 12:00

Inmiddels hebben we ook wat plaatjes gevonden van de signature altea 4 four.
Deze wordt officieel onthuld tijdens de caravansalon in Düsseldorf. Maar kennelijk krijgt Denemarken dit soort dingen eerder te zien...
Afbeelding
meer foto's hier

Wat vinden jullie ervan? Zou je zo'n individuele caravan willen hebben?

Volvodriver

Re: Adria Altea4Four

Bericht door Volvodriver » di 19 aug 2014 22:52

RE.gif
Denemarken en Zweden zijn echte Adria-landen. Daar zie je echt heel veel Adria's rijden.
Dus het is niet verwonderlijk dat het eerste nieuws over een nieuw concept van Adria eerst in Denemarken gepubliceerd wordt.

Gebruikersavatar
EricS
Berichten: 1854
Lid geworden op: vr 20 apr 2012 19:04
Locatie: Assen

Re: Adria Altea4Four

Bericht door EricS » di 19 aug 2014 23:16

Bij het zien van de foto's en lezen van de tekst (op aangegeven linkje..) ;

Ter gelegenheid van de 50e verjaardag komt Adria op de Caravan Salon in Düsseldorf met iets nieuws. Design your own caravan.

Dacht ik, waar heb ik dit toch eerder gezien... scratch.gif

Zijn ze in Hoogeveen toch wel vooruitstrevend geweest... blij.gif
Kia EV6 RWD Plus 77Kw met Fendt 510 TFB.

Gebruikersavatar
Storm
Berichten: 336
Lid geworden op: di 7 sep 2010 23:18
Locatie: IJmond

Re: Adria Altea4Four

Bericht door Storm » wo 12 nov 2014 15:56

bij het zien van dit topic wil ik toch wel even reageren op deze nieuwe telg van de Adria familie.
Wat mij op de beurs in Utrecht vorige maand bij deze 4four opviel was met name de slechte kwaliteit van de kussens en ook het lelijke zichtbaar blijvende ijzeren frame van het stapelbed.
Vooral doorslaggevend om deze caravan dus niet te kiezen was het feit dat na amper 5 á 10 minuten zitten op de banken om een indruk te krijgen van het interieur we al behoorlijk geneigd waren te moeten verzitten of zelfs opstaan. Het gevoel van doorzitten op de houten banken trad al snel op.

Zo zonde van zo'n nieuw project want de indeling van de caravan stond ons best aan en had anders een serieuze kandidaat kunnen zijn.

Als je het niet meer trekt, moet je duwen.


Subaru Forester 2.0i Comfort, Hobby de luxe 460 lu, Unico Torino en Bologna.
Reich EasyDriverPro 1.8 mover met Mobility Power Pack.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw in caravanland”