Sterckeman starlett 470 pe kid's

cedicol
Berichten: 179
Lid geworden op: di 9 jun 2015 13:17
Locatie: Bellingen (Pepingen) Belgié

Re: Sterckeman starlett 470 pe kid's

Bericht door cedicol » ma 7 sep 2015 17:43

Hallo luitjes,
Na ons zalige vakantie is de beslissing hier gevallen om een mover te plaatsen onder onze caravan. Vermits het een nieuwe is en omdat wij van plan zijn om nog heel wat jaren verder te kamperen ,vinden wij dit een meer dan verantwoorde beslissing. Dus ik verleden zaterdag de caravan naar de dealer gedaan.
Per toeval was de grote baas van de zaak ook daar. Je moet begrijpen dat hij meer dan 1 filiaal heeft en dat hij meestal in zijn andere (grotere) filiaal zit. Hij vraagt mij vriendelijk hoe de reis geweest was en hoe de caravan bevallen was. Ik vertelde hoe goed we het wel hadden en dat de caravan echt super was,....op 1ding na dan, de 3 stapelbedden. :oops: Dat vonden wij nu na gebruik toch niet zo handig dan wij eerst dachten. De hoogte tussen de bedjes zijn echt wel krap. Het gaat wel perfect allemaal maar ja,...net iets meer ruimte zou wel fijn zijn.

Zegt hij dat hij daar al bang voor was en dat hij het heel sneu vindt dat wij toch geen 100% tevreden waren. Hij deed mij vervolgens een zeer mooi aanbod dat wij niet kunnen weigeren. Hij wil onze caravan terug nemen zonder dat wij er iets aan toeschieten en we mogen een 470 pe met gewoon stapelbed nemen. Een ruil dus van de onze (reeds 1x gebruikt ) tegen een nieuwe. haphop.gif

Nu heeft hij daar ook een alize 490 pe staan voor iets minder dan 3000 eur opleg. Dat had ik op zijn website zien staan. Samen met mijn betere helft besloten dat dat voor ons DE caravan is. Vandaag dan maar eens gebeld naar hem om te vragen of wij dit weekend eens kunnen komen kijken naar de beide caravans en hem direct ons gedachtegang bij te lichten. Weet je wat ik doe. Zegt hij. Ik zet ze beide in optie voor u. En kom gerust zondag dan is het rustiger hier en hebben we tijd genoeg om alles rustig te bekijken en bespreken. Trouwens, wij kunnen nog wel iets aan die prijs van de 490 doen hoor. :shock:
Wel, dat noem ik service. Als alles loopt zoals hij ons beloofd kunnen wij hier echt de deal van ons leven doen. blij.gif

Wordt dus vervolgd.
Nissan Navara D40 2.5 Diesel 126Kw 171Pk 403Nm Koppel.
Sterckeman Starlett 470 PE Kids.

Gerhard N

Re: Sterckeman starlett 470 pe kid's

Bericht door Gerhard N » ma 7 sep 2015 17:48

Keurig geregeld dus. haphop.gif

cedicol
Berichten: 179
Lid geworden op: di 9 jun 2015 13:17
Locatie: Bellingen (Pepingen) Belgié

Re: Sterckeman starlett 470 pe kid's

Bericht door cedicol » do 24 sep 2015 15:01

En hier dan het vervolg.
Wij zijn dus bij de goede man langs geweest en het was geen kale reis.
Zij aan Zij stonden daar een Sterckeman alize 490 en een caravelair allegra 486. Hij heeft ons ruim de tijd gegeven om rustig alles te bekijken, ook alle andere caravans die er stonden (groter, kleiner, duurder, ....) , we hebben ze allemaal bekeken. Toch zijn wij bij de 2 bovenstaande blijven staan. Buiten het exterieur zijn er interieur geen verschil. De kleuren zijn binnen het enige verschil geweest.
Uiteindelijk voelden we meer bij de caravalair. Kwa extérieur was het 100% de sterckeman. Interieur toch weer 100% de caravelair. Keuzes maken is niet makkelijk en wij beseffen ook maar al te goed dat wij hier een zaakje aan het doen zijn hetwelk volgende keer niet meer zal kunnen. Deze maal moet het juist zijn.
Besloten dat het de caravelair is die onze voorkeur geniet. Tijd om te praten over de deal. En wat een deal hebben wij gekregen zeg!!! Volledig terug betaling van onze "oude ", mover op de nieuwe, nieuwe voortent en hij mag gratis overwinteren in zijn loodsen. Prijs te betalen bij levering begin maart is 5.600eu. Wij zijn zeer tevreden met deze deal.
Een optie die er op de caravan staat vond ik dan ook heel interessant en dat is een mast voor een schotel /antenne. Vermits ik al plannen had om ons een R36 setje aan te schaffen is dat de plaats voor de tube u te plaatsen. Die kan ik dan nog eens uitschuiven zodat ik nog verder kan gaan dan anders. Betere wifi ontvangst dan dat zal ik nooit kunnen krijgen.
Nissan Navara D40 2.5 Diesel 126Kw 171Pk 403Nm Koppel.
Sterckeman Starlett 470 PE Kids.

Plaats reactie

Terug naar “Sterckeman”