Advies over wat oudere Knaus

BertJan
Berichten: 2696
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: Advies over wat oudere Knaus

Bericht door BertJan » do 3 aug 2017 13:18

Verschil was voornamelijk uitrusting en uitstraling. Bouwtechnisch zijn deze wagens gelijk. Maar beide ouder dan 15 jaar en dan is hoe er mee omgegaan is met dit vergelijk denk ik het belangrijkst

Gebruikersavatar
Taan
Berichten: 724
Lid geworden op: do 19 jun 2014 16:36

Re: Advies over wat oudere Knaus

Bericht door Taan » do 3 aug 2017 14:52

Kijk even hier https://www.vanderhoekcaravans.nl/carav ... -caravans/ voor de dethleffs 560 die daar staat.
Volgens mij is dat wel wat voor jou. Groot, stapelbed, voorzien van cassetteluifel. Niet te gedateerd uiterlijk (Heb zelf ook een model van deze lichting)
Knap prijsje met 12 maanden garantie.
Je moet wel nog op een mover erbij rekenen. Die hebben ze waarschijnlijk zelf eraf gehaald en proberen ze dan tegen meerprijs weer te verkopen.
Volvo V60 D3 '13 + Dethleffs 510tk '03.

Lucas
Berichten: 966
Lid geworden op: wo 14 jun 2017 17:39

Re: Advies over wat oudere Knaus

Bericht door Lucas » do 3 aug 2017 23:39

Hmm dat stelt gerust. Eurostar geeft om de een of andere reden een wat exclusiever idee, maar echt noemenswaardig is dat verschil dus niet.

Ook bedankt voor de tip van de Dethleffs. Had die op marktplaats al zien langskomen en vond het gelijk een mooi ding. Maar tandemasser was toch wel een redelijke must...

Heb gekozen voor de Knaus Sudwind waar ik vandaag ben gaan kijken. Zeker nog om aan te zien van buiten, zeer mooi van binnen. En tandemasser én 2,30 breed, waar ik op hoopte.

Plaats reactie

Terug naar “Knaus”