Zwakke punten, wetenswaardigheden Nova S485

Plaats reactie
Gebruikersavatar
witjesm
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma 2 sep 2013 14:50
Locatie: Zwitserland

Zwakke punten, wetenswaardigheden Nova S485

Bericht door witjesm » di 3 sep 2013 09:28

Wij hebben afgelopen weekend een nieuwe Eriba Nova S 485 gekocht en ik ben benieuwd naar ervaringen. Ik begrijp dat dit nog een relatief recent model is dus algemene zaken omtrend de Nova S serie zijn ook van harte welkom.

Ik heb al een en ander gelezen over over de dissel klep van de Nova en ben benieuwd of dit in de nieuwe modelen is verholpen? Tevens zijn alle zwakke punten en handige wetenswaardigheden van harte welkom.
BMW M440xi Cabrio of VW California 4x4 met Eriba Nova S485

Bartje
Berichten: 229
Lid geworden op: za 2 jun 2007 18:19
Locatie: Roeselare

Re: Zwakke punten, wetenswaardigheden Nova S485

Bericht door Bartje » wo 4 sep 2013 19:17

Problemen met de disselklep moet je op een nieuwe nova (s) niet verwachten, je zal het nieuwe systeem hebben.

Wat ik mij echter afvraag : Waarom eerst kopen, en dan info zoeken ?
Ik zou eerst informeren en dan pas kopen.
Toyota LandCruiser 150 met Hymer/Eriba Nova SL 545 aan de haak

Gebruikersavatar
witjesm
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma 2 sep 2013 14:50
Locatie: Zwitserland

Re: Zwakke punten, wetenswaardigheden Nova S485

Bericht door witjesm » wo 4 sep 2013 20:40

Ik snap de vraag. Ik heb mij op voorhand goed geinformeerd en ben op de caravan salon na alles bekeken te hebben toch tot de conclusie gekomen dat dit on het beste aanstaat. Ook zwakke punten heb ik op verschillende fora onderzocht en dat leverde niets bijzonders op. Elke caravan bouwer heeft natuurlijk wel zijn beperkingen. Blijft overeind dat er niets boven gebruikers ervaring gaat. Bij de meeste onvolkomenheden kan je hier wel iets aan te doen zolang je er van op de hoogte bent. Ben benieuwd naar deze praktische ervaringen.
BMW M440xi Cabrio of VW California 4x4 met Eriba Nova S485

Plaats reactie

Terug naar “Eriba”