Dethleffs New Line 420 bj 1997

Plaats reactie
Tomhb
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 1 aug 2016 10:36
Locatie: Huijbergen

Dethleffs New Line 420 bj 1997

Bericht door Tomhb » wo 3 aug 2016 14:06

Hallo allemaal,

Ons oog is gevallen op een Dethleffs New Line 420 uit 1997. Heeft er iemand wat tips bij de aankoop/onderhandeling?
En kan iemand mij vertellen of er tekeningen o.i.d. van deze caravan beschikbaar zijn?

Alvast bedankt! blij.gif

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3924
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Dethleffs New Line 420 bj 1997

Bericht door Gemineye » wo 3 aug 2016 15:44

RE.gif

Ik denk dat je mbv de zoekfunctie op dit forum veel aankooptips wel moet kunnen vinden. Een caravan is geen raketinstallatie, zo ingewikkeld is het allemaal niet. Controleer de hele caravan van boven tot onder op vocht (vijand nummer 1 van de wat oudere caravan), controleer of alles werkt en er een beetje netjes uitziet, controleer of de caravan recent nog een keer een onderhoudsbeurtje heeft gehad en controleer de staat van de banden. Soms nog wel eens onderschat; realiseer je dat een nieuwe voortent best duur is, dus deze even extra inspecteren kan geen kwaad.

Tips voor de onderhandeling; vergelijk even de prijzen met vergelijkbare caravans. Soms worden voor caravans van dit soort bouwjaren echt nog belachelijke prijzen gevraagd. Realiseer je daarbij dat het seizoen van caravans verkopen nu wel zo ongeveer teneinde loopt. Als hij nu nog niet verkocht is, is de kans best groot dat hij dit jaar niet meer naar een vakantiebestemming wordt meegenomen en dat er dus wel wat van de prijs af kan.

Ik weet niet of je nog heel concrete vragen hebt over deze caravan? Die kunnen wat makkelijker beantwoord worden dan bovenstaande algemeenheden.
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Tomhb
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 1 aug 2016 10:36
Locatie: Huijbergen

Re: Dethleffs New Line 420 bj 1997

Bericht door Tomhb » do 4 aug 2016 13:29

RE.gif

Dankjewel voor de tips! We hebben besloten om de caravan te kopen! blij.gif
Foto's volgen binnenkort :lol:

Groeten,

Tom

Plaats reactie

Terug naar “Dethleffs”