Camping gidsen

Plaats reactie
nerood

Camping gidsen

Bericht door nerood » za 16 jul 2016 16:19

Heb zowel de ANWB als de ACSI gids gedownload, gratis natuurlijk...
Als je de volledige versie wilt, moet je per jaar betalen.

"Vroeger" deden we een paar jaar met een papieren versie van de ACSI en soms een overjarige voor een prikkie.
Als je bijvoorbeeld een 2016 versie hebt gedownload zou je die versie ook in 2017 of 18 moeten kunnen raadplegen zonder dat je weer moet betalen voor een nieuwe update.
Ik vind een paar Euro per jaar geen probleem, ik denk dat een digitale versie voor de makers veel eenvoudiger bij te houden is. En dus goedkoper!

Overigens, welke gids is tegenwoordig beter?
We beginnen net dit jaar weer met kamperen...

Gebruikersavatar
apejoekie
Berichten: 952
Lid geworden op: wo 13 mar 2013 13:48

Re: Camping gidsen

Bericht door apejoekie » zo 17 jul 2016 08:05

Ik heb de acsi gids. Heb op dit moment nog geen concrete plannen. Wel alvast voor 4 euro Frankrijk aangeschaft. Maar mochten de plannen veranderen dan koop ik er nog een of twee landen bij. Twijfel nog over de klein en fijn campinggids, ook van de acsi

Ik zeg hier niet dat deze beter is, wij vinden hem prettig werken.
Duitse degelijkheid getrokken door Zweedse hybrid dieselpower.

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Camping gidsen

Bericht door janoniem » zo 17 jul 2016 12:27

Wanneer je papier en digitaal met elkaar vergelijkt moet je wél bedenken dat een digitale versie heel wat meer handige functionaliteiten bevat.
Wij gebruiken de ACSI Campingcard gids als voor- en naseizoen kampeerders. Ik vind het een zeer gebruikersvriendelijke app die het geld meet dan waard is. Met name de grote hoeveelheid beoordelingen vind ik heel praktisch, de Anwb app bevat er heel wat minder.

eurotrotter
Berichten: 6186
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Camping gidsen

Bericht door eurotrotter » zo 17 jul 2016 12:41

janoniem schreef: Wij gebruiken de ACSI Campingcard gids als voor- en naseizoen kampeerders.
Wij ook,al jaren,maar voor in deze gids zit wél het kaartje waarmee je korting krijgt op je verblijf.
Door die korting heb je de prijs die de gids kost al na enkele overnachtingen eruit.
DE app gebruik ik niet,alles word via de gids of de site van ACSI( waar ook alle gegevens van de deelnemende campings opstaan) geregeld hier.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
apejoekie
Berichten: 952
Lid geworden op: wo 13 mar 2013 13:48

Re: Camping gidsen

Bericht door apejoekie » zo 17 jul 2016 20:18

Voordeel van de app vind ik persoonlijk dat je ook de beoordelingen kunt lezen van mensen die er zijn geweest. Sommigen moet je met een pak zout nemen maar over het algemeen kloppen ze wel
Duitse degelijkheid getrokken door Zweedse hybrid dieselpower.

eurotrotter
Berichten: 6186
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Camping gidsen

Bericht door eurotrotter » zo 17 jul 2016 20:53

apejoekie schreef:Voordeel van de app vind ik persoonlijk dat je ook de beoordelingen kunt lezen van mensen die er zijn geweest. Sommigen moet je met een pak zout nemen maar over het algemeen kloppen ze wel
RE.gif

Dat kun je ook als je naar de site gaat.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
Zappa
Berichten: 165
Lid geworden op: ma 30 mei 2016 21:10
Locatie: Lutten

Re: Camping gidsen

Bericht door Zappa » zo 17 jul 2016 21:35

Ik vond de ANWB campinggidsen altijd erg fijn. Vorig jaar een Acsi gekocht. Waardeloos. Je bleef maar bladeren met die letterindicaties. Nadeel van ANWB is dat je altijd op die "Nederlandse" campings terecht komt. Ik gebruik nu Google Maps. Zoek een gebied op, toets "camping" in et voila...

HanK
Berichten: 793
Lid geworden op: vr 27 jan 2012 19:19
Locatie: Einde A9

Re: Camping gidsen

Bericht door HanK » zo 17 jul 2016 21:41

RE.gif
De vroegere ANWB gidsen waren van Camping Cheque! ANWB was alleen verkooppunt.
ANWB heeft nu z'n eigen CKE - camping gids!
En ACSI is een prima gids, althans voor laagseizoen thumbup.gif
Renault Kangoo II 1.2 TCe en Trigano Silver 310 TDL

Gebruikersavatar
apejoekie
Berichten: 952
Lid geworden op: wo 13 mar 2013 13:48

Re: Camping gidsen

Bericht door apejoekie » zo 17 jul 2016 22:10

eurotrotter schreef: Dat kun je ook als je naar de site gaat.
Op zich klopt dat helemaal. Maar deze zijn ook offline te lezen. En als je onderweg op de tablet zit zonder 3g/4g is het erg makkelijk als het in de app zit verwerkt. Heeft mijn passagier iets te lezen ;-)
Duitse degelijkheid getrokken door Zweedse hybrid dieselpower.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Camping gidsen

Bericht door Daphne » zo 17 jul 2016 23:35

Wij zijn al een paar jaar tevreden over de ACSI gids app. Gewoon selecteren wat je in een camping zoekt en je krijgt alleen dat te zien. Omdat wij een hond hebben, de filter aangezet en je ziet alleen de campings waar je met hond mag komen. Voor een camping onderweg voor een overnachting, vinden wij een restaurant prettig, dus zie je alleen de campings met restaurant. Door de GPS op de iPad kun je in de app ook zien waar je je bevindt en zie je precies welke campings in de omgeving zitten. En dat alles zonder internetverbinding. Ideaal gewoon.

Het enige dat jammer is, is dat de app tegenwoordig maar een jaar werkt. Oneerlijk want een fysieke gids is ook jaren te raadplegen.


via Tapatalk
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Plaats reactie

Terug naar “Kamperen en Winterkamperen”