Route National richting Spanje Altea

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Plaats reactie
Kimberly
Berichten: 2
Lid geworden op: do 14 sep 2017 14:19

Route National richting Spanje Altea

Bericht door Kimberly » vr 15 sep 2017 16:12

Hallo,

Wij gaan voor het eerst in November richting Zuid Spanje, wij hebben altijd route Du Solei gereden, maar willen nu graag Route Nationaal gaan rijden.
We rijden met een caravan Hobby 560 WLU
Heeft iemand een leuke route voor ons, tevens zijn tips en suggesties welkom omtrent overnachting op campings langs deze route die in November/December open zijn.
We willen ongeveer zo'n 400 / 600 km per dag rijden, als dit gaat lukken.
Groetjes, Sonja

eurotrotter
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Route National richting Spanje Altea

Bericht door eurotrotter » vr 15 sep 2017 21:49

Er zijn verschillende mooie routes via de RN,afhgankelijk van wat je wilt en vanuit waar je vertrekt;

Wat ikzelf een prima route vind om te rijden is:vanaf Charleroi recht naar beneden en bij Le Boulou Spanje in:

https://www.google.nl/maps/dir/Brussel, ... 029075!3e0

( ik heb de route in Brussel laten starten dat is een centraal begin punt.)

Je kunt ,als je uit t oosten van ons ;land komt ook prima via maastricht-Luik-Neufchateau-Bouillon- Sedan op deze route aansluiten:

https://www.google.nl/maps/dir/Maastric ... 956682!3e0

Campings die in November en december open zijn zal een andere uitdaging worden,die zijn er niet zoveel,zwe zijn er echter wel,maar omdat wioj eigenlijk "mooi weer"kampeerders zijn verwijs ik je i.d graag door naar onze medeforummers. mrgreen.gif
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Westrik
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 23 mar 2016 18:56
Locatie: Deventer

Re: Route National richting Spanje Altea

Bericht door Westrik » za 16 sep 2017 15:53

Onze Route,
Arlon Camping Officiel,Bel. Vignoles (Beaume) Camping Les Boulaux. Fr.Avignon Camping Bagatelle.FR. Blanes Camping Blanes.Sp.Oropesa del Mar Camping Didota.Sp.

de reiziger
Berichten: 589
Lid geworden op: wo 10 jun 2009 21:52

Re: Route National richting Spanje Altea

Bericht door de reiziger » za 16 sep 2017 18:35

Ik heb al een paar keer in andere draden een opsomming gegeven hoe ik in de winter reis naar het zuiden van Spanje. Een opsomming ook van de campings die ik ken en die 12/12 open zijn. Met links naar de websites van die campings. Zelfs al ben ik zelf niet zo handig om op dit forum opzoekingen te doen, zou ik dit nu wel durven adviseren.

Plaats reactie

Terug naar “Routes”