Doorreiscamping zwitserland

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Barreman
Berichten: 433
Lid geworden op: do 12 mei 2016 01:02

Re: Doorreiscamping zwitserland

Bericht door Barreman » do 2 mar 2017 15:50

RE.gif RE.gif @JanP, jawel, maar we vlogen niet op instrumenten maar visueel, en daar op Lugano is een beetje een bijzondere aanvliegroute waardoor je de normale 'routine' punten niet hebt. In de luchtvaart geldt dan better safe than sorry, dus een beetje aan de hoge kant ipv de lage, dan kun je nog een keer van het uitzicht genieten.
Audi A8 4.2 V8 uit 2002 met een Hobby 495 UL DeLuxe Edition 2016

Gebruikersavatar
JanP
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo 20 mei 2009 16:50
Locatie: Uithoorn a/d Amstel
Contacteer:

Re: Doorreiscamping zwitserland

Bericht door JanP » do 2 mar 2017 16:31

RE.gif

Richting De Gothard van uit Lugano ligt ook nog zo'n lekker ding Aeroporto Ambri, was vroeger een militair vliegveld de jets kwamen uit de berg vandaan onder de autobaan door en dan taxien naar de landingsbaan, ik nam mijn petje af voor die piloten om tussen die bergen op te stijgen en te landen, het vliegveld is al jaren niet meer in gebruik, toen ik nog op de vrachtwagen reed ben ik er elke twee weken langs gereden, daar heeft op een gegeven moment maanden een 737 aan de ketting gestaan.

Ps. Ik heb jaren online met de flightsimulator gewerkt vandaar dat ik vroeg hebben ze daar geen ILS.
Kia-Sportage + HOBBY 460 UFE De Luxe

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Doorreiscamping zwitserland

Bericht door janoniem » do 2 mar 2017 17:12

Barreman schreef:..... vorig jaar nog met zo'n propellorvliegtuig naar Lugano geweest.I
Leuk filmpje, kon helaas camping niet lokaliseren.
Voor zij die camping willen aandoen, dit filmpje toont de route.
Let op punt 2:50 waar toegang camping begint en het erg smal is.
Bij tegenliggers moet je de stoep op.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Gebruikersavatar
witjesm
Berichten: 1719
Lid geworden op: ma 2 sep 2013 14:50
Locatie: Zwitserland

Re: Doorreiscamping zwitserland

Bericht door witjesm » vr 3 mar 2017 03:19

Ik hou het gewoon bij mijn camping in Belinzona. Niet de beste camping maar goede plek en prima voor een nachtje. Wij zijn vrij eenvoudig en hebben niet veel nodig en hebben ook altijd CHF bij ons awhoea.gif
BMW M440xi Cabrio of VW California 4x4 met Eriba Nova S485

Plaats reactie

Terug naar “Routes”